Všeobecné obchodné podmienky

I.

Všeobecné ustanovenia a vymedzenie pojmov

Tieto všeobecné obchodné podmienky (ďalej len ako“VOP“) upravujú práva a povinnosti medzi predávajúcim a kupujúcim pri kúpe tovaru ponúkaného
predávajúcim prostredníctvom elektronického obchodu na internetovej stránke www.nazehlovacky.sk (ďalej len ako „nazehlovacky.sk“). VOP sú
neoddeliteľnou súčasťou kúpnej zmluvy uzatvorenej medzi kupujúcim a predávajúcim prostredníctvom elektronického obchodu spoločnosti CREATIVEPLANT s.r.o. (ďalej len akov„Kúpna zmluva“). (Predávajúci a Kupujúci spolu ďalej len ako „Zmluvné strany“). Predmetom Kúpnej zmluvy je kúpa a predaj tovaru na internetovej stránke elektronického obchodu spoločnosti Creativeplant s.r.o.
Predávajúcim a prevádzkovateľom internetového obchodu www.nazehlovacky.sk je spoločnosť:

Creativeplant s.r.o. so sídlom Revolučná 171/4, 94655, Slovenská republika
IČO: 50 110 331
DIČ: 2120175651
IČ DPH: SK2120175651
Spoločnosť Creativeplant s.r.o. je zapísaná v OR pri OS Nitra, Oddiel: Sro, vložka č. 57676/N
Spoločnosť je platcom DPH.

Kontaktné údaje:
Mgr.art  Lenka Lubušká
E-mail: [email protected]
Tel.: + 421 908 145 159
Bankové spojenie:
Peňažný ústav: FIO banka
IBAN: SK4783300000002600923297

(ďalej len ako „Predávajúci“

Kupujúcim
sa rozumie fyzická osoba, alebo právnická osoba, ktorá vstupuje do obchodného vzťahu so spoločnosťou CREATIVEPLANT, s.r.o., a to odoslaním
elektronickej objednávky prostredníctvom elektronického obchodu www.nazehlovacky.sk (ďalej len ako „Kupujúci“). Tieto VOP platia na území Európskej únie pre kúpu tovaru objednaného prostredníctvom www.nazehlovacky.sk. VOP vstupujú do platnosti dňom ich zverejnenia na www.nazehlovacky.sk. Všetky vzťahy medzi Kupujúcim a Predávajúcim, ktoré nie sú upravené týmito všeobecnými obchodnými podmienkami, sa riadia príslušnými ustanoveniami zákona č. 513/1991 Zb. Obchodný zákonník v znení neskorších predpisov. Ak je Kupujúci spotrebiteľom v zmysle § 52 ods. 3 zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v platnom znení, teda ak sa jedná o Kupujúceho, ktorý pri uzatváraní a plnení zmluvy nejedná v rámci svojej obchodnej alebo inej podnikateľskej činnosti, riadia sa vzťahy neupravené týmito všeobecnými obchodnými podmienkami príslušnými ustanoveniami zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov. Práva Kupujúceho vo vzťahu k Predávajúcemu vyplývajúce zo zákona č. 250/2007 Z.z. o ochrane spotrebiteľa a o zmene zákona Slovenskej národnej rady č. 372/1990 Zb. o priestupkoch v znení neskorších predpisov a zo zákona o ochrane spotrebiteľa č. 634/1992 Zb. v znení neskorších zmien a predpisov a zákona o ochrane spotrebiteľa pri podomovom predaji a zásielkovom predaji č. 108/2000 Z.z v znení neskorších zmien a predpisov, zostávajú týmito podmienkami nedotknuté. Elektronickou objednávkou sa rozumie odoslaný elektronický formulár, obsahujúci informácie o Kupujúcom, zoznam objednaného tovaru z ponuky www.nazehlovacky.sk a celková cena tohto tovaru, spracovaný systémom elektronického obchodu. Tovarom sa rozumejú všetky produkty uvedené v platnom cenníku Predávajúceho na www.nazehlovacky.sk.

 

II.
Objednávka

Podmienkou platnosti elektronickej objednávky je pravdivé a úplné vyplnenie registračného formulára na www.nazehlovacky.sk. Predávajúci nezodpovedá za omeškanie dodávky a za škodu, ktorá bola spôsobená dôsledkom toho, že Kupujúci pri registrácii nezadal všetky požadované údaje a/alebo vyplnil registračný formulár chybne. Predávajúci tiež nezodpovedá za škodu, ktorá bola spôsobená Kupujúcemu dôsledkom toho, že Kupujúci zabudol svoje prístupové heslo a/alebo sa prístupové heslo Kupujúceho dostalo do rúk nepovolaných osôb bez pričinenia Predávajúceho. Prijatá elektronická objednávka je považovaná za návrh Kúpnej zmluvy a je záväzná. Kúpna zmluva medzi Predávajúcim a Kupujúcim vzniká na základe záväzného potvrdenia elektronickej objednávky v systéme. Predávajúci je povinný potvrdiť e-mailovou správou (na e-mailovú adresu Kupujúceho uvedenú v elektronickej objednávke) obsah elektronickej objednávky Kupujúceho, inak platí, že k uzavretiu Kúpnej zmluvy medzi Zmluvnými stranami nedošlo. Predávajúci potvrdí objednávku do 3 dní od jej odoslania Kupujúcim. Kupujúci je povinný skontrolovať obsah elektronickej objednávky uvedený v e-mailovej správe Predávajúcim. V prípade zistenia nezrovnalostí týkajúcich sa obsahu elektronickej objednávky potvrdenej zo strany Predávajúceho, je Kupujúci povinný o tom upovedomiť Predávajúceho prostredníctvom e-mailovej správy zaslanej na e-mailovú adresu [email protected].

Za podstatné náležitosti elektronickej objednávky sa považujú:
a)   
Identifikácia Kupujúceho, t.j. obchodné meno alebo meno a priezvisko, sídlo/bydlisko, IČO, DIČ, kontakt (telefón a e-mailová adresa);
b)    Názov objednávaného tovaru alebo tiež jeho kód;
c)    Množstvo objednávaného tovaru;
Ak nebude objednávka obsahovať náležitosti podľa predchádzajúceho článku,
je považovaná za neúplnú. Predávajúci sa v takom prípade pokúsi
kontaktovať Kupujúceho a vyzvať ho k odstráneniu nedostatkov
elektronickej objednávky a jej prípadnému spresneniu a/alebo doplneniu.
Okamihom doručenia údajov spresňujúcich a/alebo doplňujúcich
elektronickú objednávku Predávajúcemu sa elektronická objednávka
považuje za úplnú.

III.
Storno objednávky

Kupujúci má právo stornovať elektronickú objednávku bez udania dôvodu kedykoľvek
pred jej záväzným potvrdením zo strany Predávajúceho.
Predávajúci si vyhradzuje právo zrušiť objednávku alebo jej časť v týchto prípadoch:
2.1   
V prípade objednávky na dobierku, objednávku nebolo možné záväzne
potvrdiť (chybne uvedené telefónne číslo, nedostupný, neodpovedá na
e-maily atď.)
2.2    Tovar sa už nevyrába alebo nedodáva
alebo sa výrazným spôsobom zmenila cena dodávateľa tovaru. V prípade, že
táto situácia nastane, Predávajúci bude okamžite kontaktovať Kupujúceho
za účelom dohody o ďalšom postupe. V prípade, že Kupujúci zaplatil už
časť alebo celú sumu kúpnej ceny, bude mu táto čiastka prevedená späť na
jeho účet v lehote 30-tich kalendárnych dní.

IV.
Dodacie podmienky

Dodávky objednaného tovaru budú podľa dostupnosti tovarov a prevádzkových
možností Predávajúceho expedované v čo najkratšom termíne, vo
všeobecnosti je však termín dodania tovaru od 3 do 7 dní
od dátumu potvrdenia objednávky v prípade dobierky, alebo od prijatia
platby na účet Predávajúceho v prípade zvolenej platby predom zo strany
Kupujúceho. Vo výnimočných prípadoch, keď niektoré druhy tovarov nie sú
skladom, a nie sú k dispozícii ani u výrobcov a dovozcov môže byť
dodacia lehota dlhšia.
Pre vybrané produkty, Predávajúci špecifikuje dátum dodania priamo na stránke vybraného produktu.
Spôsob dopravy si volí kupujúci sám cez formulár objednávky na www.nazehlovacky.sk.
alebo pri inom spôsobe komunikácie. Kupujúci si môže zvoliť spôsob
dopravy, a to:
a)    Osobný odber v obci Pribeta po dohode s Predávajúcim – zadarmo
b)    PACKETA kuriérom, alebo vyzdvihnutím na odberných miestach (zasielateľskou službou) – podľa aktuálneho cenníka  
c)    Slovenská pošta – doporučený list – podľa aktuálneho cenníka
Výška nákladov na dopravu bude vždy oznámená kupujúcemu pri overovaní
objednávky, prípadne predávajúci odporučí kupujúcemu lacnejší/iný
variant dopravy.
Tovar dodávaný prostredníctvom kuriérskej služby je zasielaný na adresu miesta dodania uvedenú Kupujúcim v
elektronickej objednávke. Kuriérska služba bude telefonicky kontaktovať
Kupujúceho pred dodaním tovaru Kupujúcemu a záväzne si s ním dohodne
presný čas dodania tovaru Kupujúcemu. V prípade, ak Kupujúci nebude
prítomný v čase, ktorý si záväzne dohodol s kuriérskou službou, na
mieste dodania a nesplnomocní inú osobu na prevzatie tovaru, Kupujúci
zodpovedá za škodu, ktorá vznikla Predávajúcemu a/alebo kuriérskej
službe v dôsledku neúspešného dodania tovaru Kupujúcemu.
Vlastnícke právo k tovaru prechádza na Kupujúceho jeho prevzatím a zaplatením kúpnej ceny.
Faktúra za nákup je posielaná kupujúcemu elektronicky. Pri prevzatí tovaru je Kupujúci
povinný skontrolovať, či obal, v ktorom je tovar zabalený, nie je
poškodený a podpísať dokument o prevzatí zásielky. V prípade jeho
poškodenia je nutné na mieste dodania tovaru spísať s prepravcom –
kuriérskou službou protokol o zistených vadách spôsobených počas
prepravy. Ak Kupujúci tovar prevezme aj napriek evidentnému poškodeniu
obalu, Predávajúci neuzná prípadné neskoršie reklamácie z tohto dôvodu.
Tovar dodáva Predávajúci výlučne na území Slovenskej a Českej Republiky..
Dodanie tovaru na územie členských štátov Európskej únie, príp. iných štátov sa
uskutočňuje na základe predchádzajúceho súhlasu a vzájomného písomného
odsúhlasenia si ceny za poštovné a balné a príp. ďalších dodacích
podmienok medzi Kupujúcim a Predávajúcim.
Kupujúci je povinný prevziať tovar v mieste, ktoré je uvedené v kúpnej zmluve
kupujúceho.  V prípade, ak dôjde k omeškaniu dodania tovaru
zo strany predávajúceho, predávajúci sa zaväzuje kupujúceho bezodkladne o
tom informovať a dohodnúť si novú náhradnú lehotu alebo dodanie
obdobného resp. iného tovaru, v opačnom prípade sa predávajúci  zaväzuje
do 15 dní vrátiť kupujúcemu zaplatenú kúpnu cenu, alebo prípadnú zálohu
za tovar, dohodnutú v kúpnej zmluve.

V.
Cenové podmienky

Kúpna cena tovarov ponúkaných Predávajúcim prostredníctvom www.nazehlovacky.sk je uvedená vždy vedľa vybraného tovaru. Kúpna cena sa vždy uvádza s daňou z pridanej hodnoty, ak nie je uvedené inak. Predávajúci si vyhradzuje právo jednostranne upraviť (zvýšiť/znížiť) ceny tovarov uvedené na www.nazehlovacky.sk i bez predchádzajúceho ohlásenia. Predávajúci si vyhradzuje právo zmeny cien v nadväznosti na zmeny cien výrobcov, dovozcov a pod.. Platná cena produktu bude vždy oznámená pri potvrdení objednávky. Pri zmene ceny objednaného tovaru predávajúci bezodkladne informujte o tejto skutočnosti kupujúceho e-mailom. Kupujúci má právo pri takto upravených cenách objednávku stornovať. Pri odovzdávaní produktu platí kupujúci cenu za produkt + dopravné a balné a prípadne cenu dobierky.

V prípade, ak sa na www.nazehlovacky.sk objaví pri niektorom tovare cena evidentne chybná, napr. ak ide o tovar bežne dostupný a všeobecne známy a jeho cena sa odlišuje od ceny obvyklej, alebo z dôvodu chyby systému sa pri tovare objaví cena „0 EUR“ alebo „1 EUR“, Predávajúci nemá povinnosť tovar dodať za cenu chybnú, ale môže Kupujúcemu ponúknuť dodanie tovaru za cenu riadnu. Ak Kupujúci v tomto prípade s riadnou cenou tovaru nesúhlasí, môže od Kúpnej zmluvy odstúpiť. Kupujúci uhrádza platbu dobierkou, prevodom/vkladom na účet predávajúceho, alebo online kartou cez zabezpečený portál Stripe.

V prípade uplatňovania zľavy na základe zľavového kupónu, je potrebné
zadať číslo tohoto kupónu v príslušnej kolónke pred dokončením objednávky.

VI.
Platobné podmienky

Platby sa vykonávajú v EUR, pričom Predávajúci vyžaduje jeden z nasledujúcich spôsobov platby:
a)   
Platba prostredníctvom Stripe (platba kartou). Platba je Predávajúcim
zaznamenaná ihneď, a tovar bude expedovaný v najkratšej možnej dobe.
b)    Platba vopred na bankový účet predávajúceho: Tovar bude expedovaný
po obdržaní platby prevodom na náš účet vo Fio banka a.s.

Bankové spojenie:
Peňažný ústav: FIO banka
IBAN: SK4783300000002600923297
Variabilný symbol: použite číslo Vašej elektronickej objednávky.

c) Dobierka

VII.
Záručné podmienky a záručná doba

Na dodávaný tovar je Kupujúcemu poskytnutá záručná doba 24 mesiacov.
Záručná doba začína plynúť v deň odovzdania tovaru Kupujúcemu (osobne v
sídle spoločnosti alebo prevzatia zásielky). Predávajúci môže
túto zákonnú lehotu predĺžiť. Záručná doba sa predlžuje o dobu, počas
ktorej bol výrobok v záručnej oprave, podľa priložených dokladov o
predchádzajúcej oprave (reklamácii).
Vada tovaru a nároky vyplývajúce z vady tovaru musia byť uplatnené do konca záručnej doby.
Uplynutím záručnej doby zaniká právo na uplatnenie reklamácie.
Ku každému tovaru zakúpenému u Predávajúceho je pri jeho dodaní Kupujúcemu
zaslaná elektronická faktúra (doklad o kúpe tovaru), ktorá slúži zároveň ako
dodací a záručný list. Reklamovať je možné len tovar zakúpený u Predávajúceho a úplne zaplatený. Kupujúci je povinný čo
najvýstižnejšie popísať vadu, pre ktorú tovar reklamuje.
Pri uplatnení reklamácie je Kupujúci povinný doručiť na adresu sídla
Predávajúceho reklamovaný tovar čistý, mechanicky nepoškodený v
originálnom balení vrátane Požadovaných dokladov.
Oprávnená záručná reklamácia je bezplatná. Náklady na dodanie reklamovaného tovaru
Predávajúcemu uhrádza Kupujúci. Pri neoprávnenej reklamácii je Kupujúci
povinný uhradiť náklady vzniknuté riešením tejto reklamácie.

VIII.
Reklamačný poriadok

Postup Kupujúceho, ktorý je spotrebiteľom v zmysle § 52 ods. 3 zákona č.
40/1964 Zb. Občiansky zákonník v platnom znení, pri uplatňovaní práv
vyplývajúcich zo zodpovednosti Predávajúceho za vady tovaru zakúpeného
na www.nazehlovacky.sk ako aj úprava práv a povinností Zmluvných strán s tým súvisiacich sa riadi podľa § 619 až § 627 zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v platnom znení a zákonom č. 250/2007 Z.z. o ochrane spotrebiteľa a o zmene zákona Slovenskej národnej rady č. 372/1990 Zb. o priestupkoch v znení neskorších predpisov.

Postup Kupujúceho, ktorý nie je spotrebiteľom v zmysle § 52 ods. 3 zákona č.
40/1964 Zb. Občiansky zákonník v platnom znení, pri uplatňovaní práv
vyplývajúcich zo zodpovednosti Predávajúceho za vady tovaru zakúpeného
na www.nazehlovacky.sk ako aj úprava práv a povinností Zmluvných strán s tým súvisiacich sa riadi podľa § 422 až § 442 zákona č. 513/1991 Zb. Obchodný zákonník v platnom znení . Kupujúci potvrdzuje odoslaním elektronickej objednávky Predávajúcemu, že sa oboznámil s reklamačným poriadkom Predávajúceho a bezvýhradne s ním súhlasí. Okamihom odoslania elektronickej objednávky Predávajúcemu sa reklamačný poriadok stáva pre Kupujúceho záväzným.

IX.
Kontrola tovaru pri prevzatí

Pri prevzatí tovaru je Kupujúci povinný skontrolovať, či obal, v ktorom je
tovar zabalený, nie je poškodený. V prípade jeho poškodenia je nutné na
mieste dodania tovaru spísať s doručovateľom alebo kuriérskou službou
protokol o zistených vadách spôsobených počas prepravy. Ak Kupujúci
tovar prevezme aj napriek evidentnému poškodeniu obalu, Predávajúci
neuzná prípadné neskoršie reklamácie z tohto dôvodu.
Kupujúci je povinný dodaný tovar prehliadnuť bez zbytočného odkladu po jeho prevzatí.
Ak Kupujúci zistí nekompletnosť tovaru alebo akékoľvek poškodenie tovaru
spôsobené prepravou, ktoré sa neprejavuje vonkajším poškodením obalu, je
povinný reklamáciu bezodkladne, najneskôr však do 7 dní od prevzatia
zásielky, uplatniť u Predávajúceho. Inak sa dodávka považuje za
kompletnú a bez závad a reklamácie z tohto titulu nebudú akceptované.
Kupujúci je povinný Predávajúcemu reklamovať vady tovaru zakúpeného na www.nazehlovacky.sk bez zbytočného odkladu podľa podmienok uvedených v príslušných ustanoveniach zákona č. 513/1991 Zb. Obchodný zákonník v platnom znení a zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v platnom znení.

X.
UPLATNENIE REKLAMÁCIE

V prípade, ak Kupujúci zistí, že tovar, ktorý si objednal, nezodpovedá
tovaru, ktorý prevzal, Kupujúci má právo vrátiť tovar Predávajúcemu max.
do7 dní od prevzatia tovaru Kupujúcim. Náklady na vrátenie tovaru znáša
Predávajúci.
Tovar, ktorý je predmetom vrátenia/zámeny/reklamácie musí byť kompletný, nepoužitý, nepoškodený a v
pôvodnom nepoškodenom obale. Tovar nesmie javiť na sebe známky
používania. Riziko vzniku škody na tovare, ktorý je predmetom
vrátenia/zámeny/reklamácie znáša Kupujúci až do okamihu prevzatia tohto
tovaru Predávajúcim. Kupujúci je povinný doklad o kúpe
doporučene poslať spolu s tovarom, ktorý je predmetom
vrátenia/zámeny/reklamácie na adresu sídla Predávajúceho. Predávajúci si
vyhradzuje právo neprebrať tovar zaslaný Kupujúcim na dobierku.
Celková suma za tovar, ktorý bol vrátený Predávajúcemu v súlade s týmito VOP,
bude prevedená na účet Kupujúceho a to do 30 dní odo dňa prevzatia
dokladov s tovarom, ktorý sa vracia z dôvodu uvedeného v bode 1., 2.
tohto článku.
Nárok na uplatnenie záruky u predávajúceho kupujúcim zaniká:
– stratou dokladu o zaplatení
– neoznámením zjavných vád pri prevzatí tovaru,
– uplynutím záručnej doby tovaru,
– mechanickým poškodením tovaru spôsobeným kupujúcim, nedodržaním návodov a odporúčaní na používanie a ošetrovanie produktu
– poškodením tovaru pri preprave vlastným dopravným prostriedkom,
– používaním tovaru v podmienkach, ktoré nezodpovedajú svojou vlhkosťou,
chemickými a mechanickými vplyvmi prirodzenému prostrediu,
– neodborným zaobchádzaním, obsluhou, alebo zanedbaním starostlivosti o tovar,
– poškodením tovaru nadmerným zaťažovaním, alebo používaním v rozpore s
podmienkami uvedenými v dokumentácii, všeobecnými zásadami, technickými
normami alebo bezpečnostnými predpismi platnými v SR,
–  poškodením tovaru neodvrátiteľnými a/alebo nepredvídateľnými udalosťami,
– poškodením tovaru náhodnou skazou a náhodným zhoršením,
– neodborným zásahom, poškodením pri doprave, poškodením vodou, ohňom,
statickou či atmosférickou elektrinou alebo iným zásahom vyššej moci,
– zásahom osoby, neoprávnenej na manipuláciu s tovarom.

Reklamáciu musí kupujúci oznámiť predávajúcemu písomne (mailom alebo na adresu
predávajúceho) Reklamovaný tovar zašle kupujúci na vlastné náklady na
adresu predávajúceho (zásielky poslané na dobierku nebudú prijaté).
Kupujúci nemá právo uplatniť záruku na vady, o ktorých bol predávajúcim
upozornený v dobe uzatvárania zmluvy, alebo o ktorých musel vedieť,  s
prihliadnutím k okolnostiam, za ktorých bola kúpna zmluva uzatvorená.
V prípade zaslania vadného tovaru na reklamáciu je kupujúci povinný
odovzdať tovar kompletný v pôvodnom obale. Predajca nie je povinný
prijať na reklamáciu tovar, ak nebude vhodne zabalený a odovzdaný s
požadovanými súčasťami a príslušenstvom. Zásielka musí obsahovať:
reklamovaný tovar vrátane príslušenstva a manuálov, kópiu nákupného
dokladu, platný záručný list, sprievodný list (obsahujúci podrobné
označenie závady), prípadne aj ďalšie doklady týkajúce sa dodania
tovaru, a dostatočné kontaktné údaje kupujúceho (spiatočná adresa, tel.
číslo).
Miestom pre uplatnenie reklamácie je sídlo predávajúceho. Kupujúci môže uplatniť reklamáciu zaslaním tovaru na
reklamáciu prepravnou službou (špeditérskou spoločnosťou, poštou a
pod.). Reklamačné konanie začína plynúť dňom prevzatia
reklamovaného tovaru predávajúcim a končí dňom odoslania vybavenej
reklamácie kupujúcemu. Predávajúci, po preskúmaní predložených dokladov a
zbežnej prehliadke reklamovaného tovaru, uzná reklamáciu ako oprávnenú a
na mieste prijme reklamovaný tovar do reklamačného konania a o tomto
urobí písomný zápis, alebo odmietne reklamáciu ako neoprávnenú a
reklamovaný tovar vráti kupujúcemu, alebo reklamovaný tovar prijme na
odborné posúdenie v autorizovanom servise, na základe ktorého výsledkov
bude reklamácia buďto uznaná za oprávnenú a riadne vybavená, alebo bude
odmietnutá a tovar bude vrátený kupujúcemu.
V prípade neoprávnenej reklamácie bude tovar na náklady a riziko kupujúceho
zaslaný na jeho uvedenú adresu, ak nebude dohodnuté inak.
Reklamácia, vrátane odstránenia závady, musí byť vybavená bez zbytočného odkladu,
najneskôr však do 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie, ak sa
predávajúci s kupujúcim nedohodnú inak.
O tom, kedy bolo právo zo zodpovednosti za závady uplatnené, ako aj o vykonaní opravy a
dobe jej trvania, prípadne o spôsobe vybavenia reklamácie, vydá
predávajúci kupujúcemu písomné potvrdenie – reklamačný protokol.
O spôsobe vybavenia reklamácie vyrozumie predávajúceho kupujúci vopred
dohodnutým postupom (prostriedky komunikácie na diaľku alebo písomne).
Záručná doba sa predlžuje o dobu, po ktorú kupujúci nemohol používať tovar z dôvodu záručnej opravy tovaru.
V prípade výmeny tovaru za nový, dostane kupujúci doklad, na ktorom bude
uvedený vymenený tovar, a prípadné ďalšie reklamácie sa uplatňujú na
základe pôvodného dodacieho listu a tohto reklamačného dokladu. V
prípade výmeny tovaru za nový začne bežať záručná doba znovu od
prevzatia nového tovaru, ale iba na nový tovar.

XI.
Okolnosti vylučujúce zodpovednosť za nemožnosť plnenia

Žiadna zo Zmluvných strán nenesie zodpovednosť za nemožnosť plnenia v prípade, ak nastanú skutočnosti vplyvom vyššej moci.
Za udalosť vplyvom vyššej moci sa považuje udalosť, ktorú Zmluvné strany
nemohli predvídať a ktorej nemohli zabrániť ani pri vynaložení najvyššej
možnej odbornej starostlivosti, ktorá je nezávislá od ich vôle, najmä
vojna, povstanie, štrajk, prírodné katastrofy, zmeny v legislatíve a
iné.
V prípade, že nastane udalosť podľa bodu 2 sú Zmluvné strany povinné si túto skutočnosť oznámiť bez zbytočného odkladu.
Vznik neočakávaných technických alebo logistických porúch oslobodzuje Predávajúceho od dohodnutých záväzkov.

XII.
Spotrebiteľské zmluvy a poučenie o práve odstúpiť od zmluvy

V prípade, keď je Kúpna zmluva uzatvorená použitím prostriedkov
komunikácie na diaľku (v tomto prípade elektronický obchod na
internete), má Kupujúci právo od Kúpnej zmluvy odstúpiť do 7 dní od
prevzatia tovaru. Iba v prípade, pokiaľ by Predávajúci neodovzdal
Kupujúcemu informácie, ktoré je podľa § 10 zákona č. 108/2000 zákon o
ochrane spotrebiteľa pri podomovom predaji a zásielkovom predaji v znení
neskorších predpisov povinný odovzdať, je táto doba 3 mesiace od
prevzatia tovaru. Ak sú informácie riadne odovzdané v jej priebehu,
dochádza k ukončeniu trojmesačnej doby a začína od tej doby trvať doba
sedemdňová. Kupujúci však nemôže odstúpiť od zmlúv vymenovaných v § 12
odst. 5 zákona č. 108/2000 zákon o ochrane spotrebiteľa pri podomovom
predaji a zásielkovom predaji v znení neskorších predpisov.
Oznámenie Kupujúceho o odstúpení od Kúpnej zmluvy musí byť Predávajúcemu doručené
do skončenia doby pre odstúpenie a zároveň musí byť Predávajúcemu
riadne vrátený kompletný tovar v pôvodnom stave so všetkými dokladmi a
dokumentáciou, ktoré boli Kupujúcemu dodané. Pre rýchle vybavenie veci
je nutné vrátiť tovar na adresu sídla Predávajúceho.
Odstúpením Kupujúceho od Kúpnej zmluvy sa Kúpna zmluva od začiatku zrušuje.
Predávajúci je povinný prevziať tovar späť a vrátiť Kupujúcemu najneskôr
v lehote 15 dní odo dňa odstúpenia od Kúpnej zmluvy cenu zaplatenú za
tovar prevodom na účet Kupujúceho, vrátane nákladov, ktoré Kupujúci
vynaložil v súvislosti s objednaním tovaru. Náklady na vrátenie tovaru
znáša Kupujúci len v tom prípade, ak tovar plne zodpovedal kvalitatívnym
požiadavkám a nemal vady .
V prípade nesplnenia niektorej z vyššie uvedených podmienok Predávajúci nebude akceptovať odstúpenie od
elektronickej objednávky a tovar bude vrátený na náklady Kupujúceho
naspäť.

XIII.
Ochrana osobných údajov

Predávajúci uchováva osobné údaje poskytnuté Kupujúcim výlučne za účelom plnenia a
dodatočného potvrdenia podmienok Kúpnej zmluvy, za účelom spracovania
elektronickej objednávky, realizácie dodávky, zúčtovania platieb a k
nevyhnutnej komunikácii medzi zmluvnými stranami po dobu desiatich
rokov.
Predávajúci nevydá údaje Kupujúceho tretím osobám, s
výnimkou subdodávateľov, sprostredkovateľov Predávajúceho, aj to len tie
údaje, ktoré sú nevyhnutné pre úspešné uskutočnenie dodávky.
Predávajúci postupuje pri zaobchádzaní s osobnými údajmi Kupujúceho v
súlade s ustanoveniami zákona č. 428/2002 Z.z. o ochrane osobných údajov
v znení neskorších predpisov. Objednaním tovaru prostredníctvom www.nazehlovacky.sk. Kupujúci potvrdzuje, že svoje osobné údaje poskytol

Predávajúcemu dobrovoľne a súhlasí s ich spracúvaním v evidencii
Predávajúceho, pokiaľ nie sú v rozpore s právnymi predpismi, a tiež so
sprístupňovaním a poskytovaním údajov tretím osobám a štátnym
inštitúciám za podmienok a v rozsahu ustanovenom právnymi predpismi.
Kupujúci prehlasuje, že všetky ním uvedené údaje sú pravdivé. Kupujúci
prehlasuje, že si je vedomý dôsledkov uvedenia nepravdivých údajov,
obzvlášť skutočnosti, že by takéto konanie mohlo byť klasifikované ako
trestný čin.

Článok XIV.
Záverečné ustanovenia

Predávajúci upozorňuje, že informácie uvedené na www.nazehlovacky.sk môžu byť aktualizované bez predchádzajúceho upozornenia.

Predávajúci a Kupujúci sa dohodli, že plne uznávajú komunikáciu na diaľku –
telefonickú, elektronickú formu komunikácie, najmä prostredníctvom
elektronickej pošty a internetovej siete ako platnú a záväznú pre obe
zmluvné strany. Predávajúci nenesie voči inej strane
zodpovednosť za priame, nepriame alebo mimoriadne škody, spôsobené
použitím informácií zo www.nazehlovacky.sk.

Predávajúci môže kedykoľvek bez predchádzajúceho upozornenia zmeniť tovary uvedené na www.nazehlovacky.sk.

Predávajúci si vyhradzuje právo na zmenu a/alebo doplnenie týchto  VOP aj bez
predchádzajúceho upozornenia. Zmeny a/alebo doplnky týchto VOP vstupujú
do platnosti dňom ich zverejnenia na www.nazehlovacky.sk.

Bez ohľadu na ostatné ustanovenia zmluvy, predávajúci nezodpovedá kupujúcemu
za ušlý zisk, stratu príležitostí alebo žiadne iné nepriame alebo
následné straty v dôsledku nedbalosti, porušenia zmluvy alebo vzniknuté
iným spôsobom. Zmluvné strany sa dohodli, že všetky spory,
ktoré medzi nimi vzniknú z právnych vzťahov na základe zmluvy alebo
súvisiacich zmlúv, vrátane sporov o platnosť, výklad a zánik tejto
zmluvy, budú prednostne riešiť formou zmieru.
Odoslaním elektronickej objednávky Predávajúcemu, Kupujúci zároveň potvrdzuje svoj bezvýhradný súhlas s VOP Predávajúceho.

Tieto VOP sú platné od 1. 4. 2024.

 

10%

zľava, špeciálne pre Vás 🎁

Zaregistrujte sa na odber noviniek a okamžite získate 10% zľavu na prvý nákup!

Nebudeme vás spamovať!
Prečítajte si našu ochranu osobných údajov..

Nákupný košík
Návrat hore